Skolan

Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg.

Just nu sitter jag på skolan och har no. (tråkigaste änme som finns.)
Nu till helgen är det strett tävling i gävle, så jag Caz Linnéa och Björn tar tåget dit på fredag. Eftersom pappa bor där så ska vi sova där. (I) Jag måste bara säga att jag älskar att känna alsfalten under mina skor. Det är sån skön känsla, att veta att snart tar man fram älsklingen (moppen) och kör överallt helatiden. =) Det blev ett kort inlägg eftersom jag måste börja på min no uppsatts.
Vi hörs puss!

Kommentarer
Postat av: Pappi

det var inte igår, välkommen ner till gävle. Har du kommit på vad ni vill ha för segermiddag?

2009-04-01 @ 21:11:08
Postat av: lovisa

hehe. ;)

vi har inte kommit på någon mat än.

du kan ju hitta på något gott? :)

2009-04-03 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0