Sol, London och buss.

Man blir så glad av vädret. Alla blir glad, det märks på alla att snart är det sommar, idag kl 12 åker louise till mora. ''/. Och jag kommer inte träffa henne förän onsdag, jag lider!!! Men nästa helg ska jag ju sova hos henne. :D Jag började tänka lite igår om vad jag skulle ha med mig och sånt till London, men allt slutade med att jag, mamma och Tony satt och kollade på youtube klipp på en nöjespark vi ska till, jag säger bara; jag ska INTE åka någonting. Imorse luktade det bensin på nedervåningen och det visade sig att moppen pajjade igen. ''/ Så det bli buss för mig idag. Men det är ganska bra för då får jag njuta av det vackra vädret. =)  Ja, men nu ska jag fixa det sista och dra till bussen.

Puss på min älskling Louise! <3

Engelska igen, och moppejäveln.

Nu sitter jag här igen och har glömt att lagt in bajsbilderna på z-online. ''/

Och nu ska ni få höra vad som hände imorse.
Jag satt på min älskling (moppen) och hade det kul, sen vid övergångstället så skulle jag vänta på att bilarna skulle stanna så jag kunde åka över, och då så stängdes moppen av, och jag försökte att stara den igen, men den ville inte, så jag stod där och skämdes. hoppade jag av och rullade moppen över vägen. Då såg jag att bensinlampan lyste, det tyckte jag var ganska konstigt eftersom jag har kört den i typ 3 dagar. Sen ringde jag Tony, och sa att bensinen var slut, och han fattade inte hur den kunde tagit slut. Så han sa att jag skulle rulla den till Volvo och låta den stå där över dagen, sen låna pengar av någon på skolan, och efter skolan skulle jag tanka och åka hem. Och när jag började rulla moppen såg jag att det var skit mycket bensin på marken, så jag ringde tony igen, han sa att han skulle fixa det efter han slutat, och att jag fortfarade skulle rulla den till volo. Så det slutade med att jag fick gå till skolan.


KUL? NÄÄ!

Det ända som glädjer mig är att jag ska till London på lördag, men jag kommer sakna louise! <3


Arbetseftermiddag och moppe

idag slutade vi efter vi gjort vårat matte prov, jag och louise åkte hem till henne och kollade på film. :)
sen åkte jag hem vid 12 och kollade på happy feet. och nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå.
ska snart på dansen, eller ja. om några timmar. nä men nu ska jag äta litegran.

puss på min moppe


Engelska och trött.

Jag vill börja med att skriva att jag numera är 15 år. =)
Jag vill oxå säga att jag kommer vara farlig med moppen.
Jag sitter här i bibiloteket och har engelska, har inte lagt upp bilderna.
har ju inte haft inernet på ett tag hemma.
Igår var en tevlig dag, vill tacka alla som gjorde den bättre, och tack för alla
fina presenter, det är första gången på länge jag älskar allt jag har fått.
Alla som var i stora kyrkan igår såg ju hur snygga jag och louise var, och
att jag sa fel men det glömmer vi, frida sjöng mig till tårar och prästen gjorde
så att vi fick ett gott skratt, eller hur simon?
För alla som inte var med så konfirmerade jag mig + att jag fyllde år! :D
Idag efter skolan ska jag och louise hem till henne och ha det mysigt. 
Efter det ska jag nog ner på stan en snabbis och hämta mina skor som har
blivit snyggare än förut. Sen ska jag hem och förhoppningsvis är min moppe där
då, och då ska jag och Tony ut och jag ska få lite lektioner, (jag har aldrig kört moppe).
Men imorgon kommer jag glida fram, jag kör och louise där bak (tills hon får en moppe).
Jaja, nu ska jag se vad jag kan skiva på min presentation.

puss på 15 år.

Ville oxå säga att det är bara 5 dagar kvar tills jag åker till London!

Engelska och Louise.

Nu sitter jag här på skolan med bästa Louise vid min sida. Vi har engelska, vi ska göra en presentation av något som vi tycker är roligt, typ. =) Snart ska vi äta och det är bäst, skinksås och pasta, mumma!! Jag sitter här och tänker att nästa höst kanske jag kommer sitta här utan Louise vid min sida. ''/ För den ungen har blivit intagen på prolympia, och jag hatar det. Imorgon ska jag och Louise till ängson och kolla på coolingen eller ska jag säga tönten? Efter lunchen blir det film, 8 Mile. mumma!!  Idag efter skolan ska jag nog hem och städa, eftersom det måste vara rent och snyggt på mitt snygga rum på söndag, för jag fyller år och ska konfa mig. Kom och kolla?
Stora kyrkan kl 11:00 på söndag morgon. Ta med en ros till mig! Ja, men nu ska jag nog fixa engelskan lite och äta god mat.

puss

RSS 2.0