Tisdag den 20 augusti

Jag fick hem skolpapper igår om vi ska packa när vi ska fjällvandra och sånt. Det kommer nog bli skit kul att vandra på fjällen, bara jag som ser fram imot de? Jag är as peppad inför skolan, nästan längtar gör jag. För jag ska få så himla bra
betyg!! :D Idag skulle jag igentligen på stan, men jag pallade inte. Ikväll ska jag nog leka med Louise! Nä, nu ska jag börja ta fram grejorna till fjällvandringen. :D


puss! ♥

Torsdag den 14 augusti

23:40

Idag drog jag till Louise med moppen och åt kaka, sen träffade vi några.
Sen drog jag till steven och hämtade mitt paraply, sen träffade jag Jim!!
Mysigt värre. Imorgon ska jag typ ut och springa igen, sen Jim på kvällen.

Smsa mig!! <3

Torsdag den 14 augusti

Nu var det länge sen jag skrev, ska skärpa mig.
Igår var jag med Jim, Steven och Carl det var trevligt.
Senare på kvällen kom Louise och Jörgen hit, mysigt.
Idag ska jag nog leka med Louise tror jag. Här får ni en
bild på mig och min älskade bästaste snyggaste bästavän , vi är snygg. ;)

Klicka!

RSS 2.0