HAHAHAHAHA!!!!


Tematid och snö?

Vi har tematid och man fick göra vad man ville, jag behöver skriva på 8 Mile saken.     Imorse när jag vaknade så kommer mamma in och säger att jag nog inte ska ta moppen till skolan idag, eftersom det snöar. Jag trodde bara att det typ haglade lite, men när jag kollar ut ser jag är det är vitt på marken. Vad fan händer? I lördags hade jag på mig linne och shorts, och idag funderade jag på om jag skulle ta vinter jackan. FY FAN säger jag bara. Igår hade jag + många fler namnsdag. GRATTIS! :D tack till alla som sa grattis, och extra tack till pappa! <3 nu ska jag fortsätta skriva.


Puss på att Frej kommer till mig ikväll! <3

Svenska och vårshow

Nu har jag inte skrivit på länge, har inte haft så mycket tid i helgen när det har varit vårshow och allt. kan inte skriva så mycket mer nu heller, för jag måste snart vara klar med 8 Mile saken och det är jag inte! Det sämsta idag är att jag har ont överallt. Det bästa är att jag har fått träffa louise. :D


Puss på Lousie! <3

Svenska och tanka moppen

Nu har vi svenska och jag fortsätter och skriva om 8 Mile. Idag när jag skulle till skolan så såg jag att bensinlampan var tänd, och jag har aldrig tankat förut. Så när jag kom fram till louise så ringde jag henne, och hon sa att hon inte skulle till skolan. Och jag ville ju inte tanka själv. ''/ så jag ringde Joakim och han var redan på skolan. Jag sket i att tanka och körde till skolan. Sen tankade jag och jocke nu på lunchrasten. Fett läskigt. Nu ska jag skriva klart!

Puss på joakim!

Städat & trött

Nu är det rent på mitt rum. Sitter är och diggar RMK-I väntan på busssen så jävla grym. nu ska jag ner och spela GH.

Puss på allt

Skoltrött & GH

Haha, jag vaknade typ nyss. jag sommnade när vi snackade om vad vi skulle göra på tema tiden. Jag vaknade när alla började gå ut och visste inte vad vi skulle göra. x'd Man fick göra det man behövde, jag ska skriva på 8 Mile saken. Igår var den bästa dansträningen i hela mitt liv, kommer sakna alla så himla mycket. Efter skolan idag ska jag först skjutsa hem louise, sen ska jag hem och lägga fram alla kläder tills helgen. Jag längtar som en jävla tok! Sen ska jag städa också, det längtar jag inte till lika mycket. Igår åkte mamma ifrån oss, jag saknar henne och hoppas att hon har det bra. GH är min nya bästa vän, jag skyndade mig imorse så jag hann spela i en halvtimma. LOL. Louise sitter och gör SO provet, jag tycker synd om henne. Jaja, nu ska pluggisen börja jobba.

puss på vårshow och GH

NeosYooLovis

Mitt nya namn ^

Sitter här vid datorn igen, har slitit mig ifrån giutar heroet. ''/  Sitter och väntar på att jag får åka på min sista disco avanc träning denna termin, jag kommer dö. Idag åker min kära mamma bort till någonstans, hon ska vara borta hela veckan. =o Jag kommer sakna dig mamma! <3 Nä, jag skriver mer när jag kommer hem.


Louise du är den bästa! <3


Puss på dansen! <3


Svenska och nervös

Nu sitter jag här igen och har svenska, ska skriva om 8 Mile. Bredvid mig sitter det några som snackar franska och jag fattar inte ett piss. x'd Jaja, efter skolan ska nog elin hänga med mig ner till stan och köpa lite grejor till avslutningen i helgen. =) sen är det dans ikväll. :D Nu ska jag fortsätta jobba.

puss på vårshow!

DAWES & SODA STREAM

 dawes vårshow snart!                  
   och soda stream i mitt hjärta!
                                                                                            

GuitarHero3 Wii

Äntligen är du min! <3

image3

Svenska och Joakim

Nu har vi svenska och jag sitter här och ska skriva om vad som händer för Eminem efter sluter på 8 Mile. Bredvid mig sitter Joakim, han är den coolaste killen jag känner. Jonathan är inte lika cool, men han tror att han tycker att han är skit cool! Haha, Lars sitter mittimot mig och är nyklippt. =) Joakim nu tycker jag att du ska komentera det här inlägget, för jag har så himla tråkigt. Nu måste jag dra och kolla på slutet på 8 Mile för jag kommer inte ihåg hur den slutar. x'd

Puss på min bästa Joakim!


Engelska och helgen hos Louise.

Japp då sitter jag här igen i biblioteket. :) Idag har jag iaf lagt in bilderna, fast såklart glömde jag några bilder. ;) Vid min sida har jag Louise och det är trevligt, det var inte en sådan lyckad helg men vi hade kul? Jag orkar inte skriva så mycket utom att jag hatar att skolan har börjat igen, men jag älskar att det är Dawes vårshow i helgen, kom och kolla? Jag ska dansa helt ensam på scen, jag är skit peppad. Jaja, nu ska jag återgå till engelskan.

puss på min bästa vän louise!
louise du vet att jag alltid finns
här för dig
! Lova att du aldrig
lämmnar mig?
      I <3 U

CWalk

JAG VILL KUNNA!


Louise hela helgen

ville bara upplysa alla att jag och louise kommer att hänga överallt i helgen, så ni kan ju ringa om ni har tråkigt. :) japp det blir louise hela helgen för mig, alla är borta här hemma så jag blir en westlinare för en helg, ska bli skit kul. spec när man har åsa och bertan där. :D Louise kommer snart ringa och dampa för jag är så seg så jag måste dra nu, ha en bra helg. och smsa mig!

PUSS PÅ HELGEN!

RSS 2.0