Skola skola och daaaans

Fy fan vad jag vill börja 1an nu. Estet dans stog längst upp på min söklapp. HOPPAS!! Det är jätte mycket vicktigt som ska vara klart hit och prov dit. jag vil bara skita i allt och sooooova! skönt att det snart är helg.
Måste bara berätta att jag tycker inte att tävlingsdans träningarna är roliga långre. För att jag har min dans jag har dansat den minst 10000 gånger. Och det är jobbigt att bara köra den om och om igen. INTE kul. Jag vill att dansen ska vara rolig ju!!!! Igår var jag på makeup store och vart sminkad. Jag sminkades så det ska matcha min nya tävlingsdrss som jag köpt av lovisa. =) Det vart skit snyggt och lite nya saker till smink lådorna. Nämen nu ska jag fortsätta plugga.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0