Onsdag den 1 oktober

Jag vill börja med att skriva ett riktigt stort grattis till Julia Östlund som fyller år idag! Myyyys.

Kände att jag var lite se på att uppdatera min käre gamla blogg. Jaja, nu får mina få läsare sitt inlägg. Idag åkte jag min käre moppe till skolan, som någon hade haft lite kul med igår. Nu är den hel och fin. Som typ alla redan vet har det regnat typ konstant hela dagen, och jag har åkt moppe halva dan känns det som. Efter en kort dag på skolan så drog jag och Sophie ner på stan. Jag köpte silvringa lösögonfransar till mig och Julia. Sen åkte jag upp till skolan igen för att jag skulle på utveklingssamtal. Jag ligger bra till i alla änmen, roligt att veta!! Jag älskar min handledare Gittan, så himla skön människa. Efter utveklingssamtalet så åkte jag ner på dansen och träffade Julia och alla andra sköna dansbrudar. Jag längtar så sjukt mycket till näsra helg då det är tävling i Falun. Pappa kommer du och kollar? Nu till helgen blir trevlig! Nu har jag skrivit nog.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Pappi

Självklart så kommer vi och tittar på vår discodrottning lysm

2008-10-02 @ 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0