Engelska och trött.

Jag vill börja med att skriva att jag numera är 15 år. =)
Jag vill oxå säga att jag kommer vara farlig med moppen.
Jag sitter här i bibiloteket och har engelska, har inte lagt upp bilderna.
har ju inte haft inernet på ett tag hemma.
Igår var en tevlig dag, vill tacka alla som gjorde den bättre, och tack för alla
fina presenter, det är första gången på länge jag älskar allt jag har fått.
Alla som var i stora kyrkan igår såg ju hur snygga jag och louise var, och
att jag sa fel men det glömmer vi, frida sjöng mig till tårar och prästen gjorde
så att vi fick ett gott skratt, eller hur simon?
För alla som inte var med så konfirmerade jag mig + att jag fyllde år! :D
Idag efter skolan ska jag och louise hem till henne och ha det mysigt. 
Efter det ska jag nog ner på stan en snabbis och hämta mina skor som har
blivit snyggare än förut. Sen ska jag hem och förhoppningsvis är min moppe där
då, och då ska jag och Tony ut och jag ska få lite lektioner, (jag har aldrig kört moppe).
Men imorgon kommer jag glida fram, jag kör och louise där bak (tills hon får en moppe).
Jaja, nu ska jag se vad jag kan skiva på min presentation.

puss på 15 år.

Ville oxå säga att det är bara 5 dagar kvar tills jag åker till London!

Kommentarer
Postat av: louiewestlin

konfan var bäst, men det är lite srogligt mä tanken på att alla vart kompisar mä alla på sista lägret. men det är ändå skönt att få de gjort. =) snart är vi moppehorer snygging, då är det du och jag i sommar som glider runt och sprider vår snygghet till världen. :)snart slutar vi så går vi hem till mig och 'dansar' höh. jag älskar dig bästavän,

2008-04-21 @ 12:41:44
URL: http://www.lou1sewestlin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0