Torsdag 20 november

nu är det bara 5 månader tills jag fyller 16 år! :D Happyface! Här sitter jag nu med en fläskläpp som jocke nyss gav mig. Fast jag får nog skylla mig själv lite, jag kom bakifrån och kittlade han och han drog bak armbågen så jag fick den på min läpp, jag började blöda också efter som min bajstandställning finns. Vill ha bort den!! Vi har svenska och jag ska fortsätta på min saga. :D Jobbajobbajooooobba! Ihelgen ska här tjänas pengar! :D NAAAJS!!

Pöss

Måndag 17 november

Idag släpps billjetterna till dawes julshow!! KÖPKÖPKÖP! Nu har vi svenska och jag sitter här och skriver om min judehatare, han är najs! Killarna håller på att döda koperingsmaskinen. Vi kommer dö! Idag blir det mysdag med Terese och Louise. MYYYYS! Jag har kommit på att jag har sjukt mycket för mig tills lucia. Massa möten hit dansgrejer dit tävling julshow. Köpa kläder, jobba. Mitt liv är stressigt. Men jag klarar mig! Nu ska jag fortsätta skriva om helmud!

PÖSS!

Torsdag 13 november

Nu har vi so och jag skriver om Auscwitz. Kul kul!! NOOT! Jag vill bara säga att skolans datorer suger hårt!! Idag när vi satt och skrev svenska uppgiften så krachade alla datorer ihop. alla hade typ skrivit en sida och inte sparat. Så de var ju roligt, jag ska skriva ett klagobrev till rektorn! hehe. ;) Jaja, nu ska snygghenke komma hit och läsa min snygga faktatext. DREGEL!!!!!

Måndag 10 november

Nu sitter jag här igen i datasalen. Vi har svenska och skriver om andra världskriget. Jag skriver om en jude älskare som jobbar på Auschwitz. första raden låter såhär; Jag vaknar och drar in den goda luften av brända judar.  hehe, det här kommer blir roligt. Nu slutar vi svenskan och börjar matten. Idag är det konfa återträff, mysss!! Nu ska jag och Helmud dra och plugga matte. Hörs då!


HOPPAS!!


Tisdag 4 november

Jag hatar skolan!

Våran HK lärare är lite annolunda, jag tror inte hon har alla hemma. =) Nu ska vi snart äta våra bakadepotatisar, jätte gott! Vi kollar på någon cp film som suger. Jag vill bara hem och sova. Alla i min familj utom mig ligger hemma och är sjuk. Nämen nu blir det bakad potato. pusspuss!


RSS 2.0